Eerste week Calinan - Reisverslag uit Calinan, Filipijnen van Priscilla Steenbakker - WaarBenJij.nu Eerste week Calinan - Reisverslag uit Calinan, Filipijnen van Priscilla Steenbakker - WaarBenJij.nu

Eerste week Calinan

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

17 Mei 2014 | Filipijnen, Calinan

Op woensdag 14mei vertrok ik aan de lange reis naar de Filipijnen.
16 mei dan eindelijk aangekomen op de luchthaven in Davao, hier zijn we opgehaald door onze stagebegeleider Helen.
We zijn toen met een busje doorgereden naar Calinan, hier hebben we gelijk een rondleiding gekregen en zijn we voorgesteld aan alle mensen.

Na een lekkere duik in het zwembad hebben we savonds een feest gehad vanwege 2 verjaardagen en voor ons als welkom!
We hebben hier heerlijk gegeten en nog een dansje gemaakt op de `magarena`! Dit was  nog geen groot succes maar dat gaat helemaal goed komen aangezien de mensen hier erg van dansen en zingen houden.
Het was gezellig en de mensen hier zijn erg lief en doen alles voor je.

Het is verder erg wennen vanwege de het warme weer, en hoe het leven hier is.
De douche is koud maar daar ben je hier best dankbaar voor vanwege het warme, benauwde weer. De wc spoel je door met een bakje water ook dit is even wennen.

Welkom in een derde wereld land, hier gaan we dingen echt waarderen en respecteren!!

• 18 Mei 2014 - 07:44

Carina:

Lieve Priscilla

Fijn om te lezen dat je goed aangekomen bent, en dat de kenningsmaking gezellig was.
    Wij wensen jouw daar een gezellige, mooie tijd.

Liefs Martin en Carina

• 18 Mei 2014 - 16:51

Linda:

Mooi dat je er eindelijk bent schat! Super leuke foto's ook al.

Veel plezier Xxxx Linda

• 18 Mei 2014 - 16:51

Carlos:

Lieve Priscilla.
    Leuk om op de hoogte te blijven van jouw avontuur. Ziet er prima uit daar. Geniet er van daar, en we lezen snel weer je nieuwste belevenissen.
    Groetjes Carlos & Angelique

• 18 Mei 2014 - 18:12

Frank En Janet:

Lieve schat leuk vandaag even gechat te hebben op facebook. We zijn blij dat het je goed gaat en hoi ons aub regelmatig op de hoogte . Maak er wat moois van. We love you dikke kus Pa / Ma en de rest.

• 20 Mei 2014 - 16:11

Pluis Opa &Oma:

Hallo Priscilla.
    Wij volgen je op de voet en hopen dat je het naar de zin hebt en al aan het klimaat bent.
    Veel liefs Opa & Oma uit Spanje.

• 27 Mei 2014 - 14:35

Opa En Oma Steenbakker:

Hallo Priscilla

Stoer hoor zo'n verre trip maken naar en in het onbekende!!!!
    We hebben gelezen dat je reis goed is verlopen en dat je voorlopig nog met je mond open staat van
    verbazing en hoe het daar allemaal aan toe gaat.
    We vinden het fijn dat je ons af en toe een beetje op de hoogte kunt houden van alles wat je daar
    meemaakt.
    Lieve groeten van Oma enOpa.

• 06 Juni 2014 - 20:58

Frank En Janet:

Hoi Priscilla we zijn benieuwd naar je volgende update . Dikke kus Pa en Ma . Love you !!